A zase ty Cookies

Používáme na této webové stránce svoje i partnerská soubory cookies. Bez těchto malých textových informací naše stránky nemohou správně fungovat. Klíknutím na OK nám dáte svůj souhlas k jejich ukládání. Odmítnout některá je můžete v nastavení.

OK
Cookies nastavení

Informace ukládaná do cookies vás zpravidla neidentifikují jako jednotlivce, ale celkově mohou pomoci přizpůsobovat prostředí blíže vašim potřebám.

Respektujeme vaše právo na soukromí, a proto se můžete rozhodnout, že některé soubory cookie nebudete akceptovat.

Nezapomínejte ale na to, že zablokováním některých souborů cookie můžete negativně ovlivnit, jak stránka funguje!

Povolit vše

Nejste přihlášen(a). Chcete-li využívat všechny možnosti, přihlaste se.

glogloman

Přejít na přehled nádrží návštěvníků
Nádrže:

  glogloaqua » Komentáře a hodnocení

Vložení komentáře a hodnocení
Vkládat komentáře a hodnotit mohou pouze registrovaní uživatelé stránek.
Pátek 13.10.2006
langosh

Stejně tak Aglaonema - podívejte se pro jistotu tady - jedna z mále pěstíren, která informuje objektivně http://web.telecom.cz/...
Roman:)


Pátek 13.10.2006
langosh

S tím Chlorophytum bichetii jste zřejmě sáhl opět vedle
http://web.telecom.cz/...
Roman:)


Pátek 13.10.2006
Havros

Ty nové rostlinky co sis přinesl jsou fajn. Jinak k těm nevhodným kytkám... ony opravdu mohou nějaký čas projevovat jakousi aktivitu a působit dojmem, že rostou, ale dřív nebo později prostě zajdou. Voda zkrátka není jejich přirozené prostředí.
Hemigraphis je čistě pokojiová rostlina, Acorus zase rostlina rostoucí při březích v bahně, max. v mělké vodě s většinou listů nad hladinou. Ani jedna z nich nevytváří emersní (podvodní) formu listů a proto nemohou v akváriu dlouhodobě přežít.


Čtvrtek 12.10.2006
glogloman

Podle vás mi kytky živoří, ale já vidím, že jim rostou nový lístečky..!!! Byl jsem naštvanej když jsem si přinesl ty "akvarijní" rostlinky z akvaristiky domu a zjistil, že pod vodou nerostou.. Nechce se mi tomu věřit, ale vony OPRAVDU ROSTOU!!! :-O Dnes jsem jináč přikoupil další 3 rostlinky (viz deník a popis).. ;-)
Světlé dno - vim, že nejni ideální, ale už tam je.. časem ho ale určitě vyměnim.. ;-)
Jináč díkes MOC všem za rady a postřehy :o)


Čtvrtek 12.10.2006
Havros

Přidám se k tonikovi666 a langoshovi. Uvedené kytky v akva jen živoří, to nebyla dobrá volba.
Mně, jako ostatně vždy a všude, vadí to světlé dno. Přijde mi to nepřirozené a ryby, které se snaží splynout s pozadím, jsou na něm nevybarvené, řekl bych takové "vyblité".
Jinak složení ryb je super. Faktem je, že sis vybral docela náročné rybky, tak držím palce, aby se dařilo...
Havroš


Úterý 10.10.2006
tonik666

Ahoj,
nevím, zda sis vybral zrovna ty nejvhodnější kytky do čerstvě založeného akva.
Acorus je kytka do akva nevhodná a podobně vypadá i Aglaonema. Nevím co Hemigraphis. Zkus nasadit takové spolehlivé kusy jako je Sagittaria subulata, Limnophila sessiliflora, Ludwigia repens. Chválím Echinodory, to je dobrá volba, především bleherae. Také mám dobrou zkušenost s Ocelotem red.
Hodně záleží také na tom, zda si koupíš submerzní či emerzní kytky. Emerzní nemusí do submezzní formy v čerstvě založeném akvárku přejít, tj. chcípnou.¨
Pojmy submerzní, emerzní = podvodní, nadvodní, pro podrobnosti prohledat Internet či zdejší diskuzi.


Pátek 6.10.2006
007

Nádherný ryby,ale akva mi příjde takový prázdný


Čtvrtek 5.10.2006
wladys

..hmm tak musím uznat,že ta fotka hlídající kakadky je super...šup s ní do soutěže....


Úterý 3.10.2006
Terca


Středa 27.9.2006
gruppe

Moc hezke kytky, tohle tak sehnat u nas v Hradisti... :)


Úterý 26.9.2006
Okaka


Úterý 26.9.2006
langosh

Díky za reakci. Já sám si nejsem vůbec jistý, co že to mám vlastně za Apisto. - někdo říká macmasteri, druhý zase viejita. Je pravda, že tyto rybky jsou si hodně podobné, snadno se spolu kříží a je tedy problém sehnat druhově čistou rybku.

Co se týká problému s Hemigrafis, je třeba se připravit na to, že rostlince se pod vodou nebude dařit - není to akvarijní kytka (též jsem tím jako začátečník prošel - úplně se mi rozpadla do týdne) - stejně tak acorus a možná i některá další.

Úmrtí samičky je mi líto, ale na toto je bohužel se třeba u cichlidek připravit - jsou to skutečně poměrně citlivé rybky - zvláště pokud projdou nějakým stresem - mně se taky několikrát stalo, že po neúspěšném vytření samička uhynula.

Ať se daří
Roman:)


Pondělí 25.9.2006
wladys

No je to lepší než s těma plastama,ale bohužel tam máš rostliny,které ti pod vodou neporostou...a co říct k výběru ryb...ryby to jsou super,ale myslím,že sis ukousl velké sousto...vybral sis snad ty nejchoulostivější ryby z SA......no budu ti držet palce....


Pondělí 25.9.2006
glogloman

Rostlinky ještě budou.. ;-) Zatím zkouším kterým se bude u mně dařit.. Jinak děkuji Pavlovi za radu ohledně filtru a i všem ostatním za ohlasy.. :o)


Neděle 24.9.2006
merenus

maš velmi zajímavé rybyčky, to jo, ale akva jeste neco schazí...


Neděle 24.9.2006
Pavel

Začíná to vypadat :-) K anketě ... biomolitan se čistí dle potřeby. Aktivní uhlí je v akváriu ve většině případů zbytečné a po absorbci kapacity se z něj stává neúčinná vložka, která maximálně po zanešení bude trochu fungovat jako biologická filtrace.


Neděle 24.9.2006
s.m.lomos

no už je to lepší


Neděle 24.9.2006
justfest

tak jsem se k tomu taky dostal, no mas to pekny, libi se mi, ze je to takovy cisty a prehledny. urcite az povyrostou rostlinky, bude to i pro rybky prijemnejsi...
no jinak souhlasim, ze filtraci je treba nepodcenovat, i ja uz ji mam ale o poznani zakrytejsi...


Sobota 23.9.2006
ludanek

Asi bych tam přidal trošku víc kytek,jinak to jde.Určitě hezčí než ty "umělotiny" cos tam měl?!Výběr ryb-u mě určitě za 6*.


Úterý 19.9.2006
langosh

Zdravím. Tak jsem rád, že Apisto. agassizi již není agassizi:). Jinak bych poprosil - zkuste se podívat na mou prezentaci na Apisto. macmasteri a srovnejte ji s vaší viejitou - pořád si nejsem zcela jistý, že mám to, co mám:). Díky.
Roman:)


 


AKVARISTA.cz - vše o akvaristice, vše pro akvaristy. ISSN 1801-0504

Copyright © 1999 - 2024 Pavel Mžourek, příp. jiní uvedení autoři.

Převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování obsahu je bez písemného souhlasu autorů zakázáno.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.