A zase ty Cookies

Používáme na této webové stránce svoje i partnerská soubory cookies. Bez těchto malých textových informací naše stránky nemohou správně fungovat. Klíknutím na OK nám dáte svůj souhlas k jejich ukládání. Odmítnout některá je můžete v nastavení.

OK
Cookies nastavení

Informace ukládaná do cookies vás zpravidla neidentifikují jako jednotlivce, ale celkově mohou pomoci přizpůsobovat prostředí blíže vašim potřebám.

Respektujeme vaše právo na soukromí, a proto se můžete rozhodnout, že některé soubory cookie nebudete akceptovat.

Nezapomínejte ale na to, že zablokováním některých souborů cookie můžete negativně ovlivnit, jak stránka funguje!

Povolit vše

Nejste přihlášen(a). Chcete-li využívat všechny možnosti, přihlaste se.

Shaken

Přejít na přehled nádrží návštěvníků
Nádrže:

  Zelenkovo » Komentáře a hodnocení

Vložení komentáře a hodnocení
Vkládat komentáře a hodnotit mohou pouze registrovaní uživatelé stránek.
Sobota 9.1.2010
Shaken

Momentálně mi žena zakázala fotit :) ale voda je stejně ještě trochu zabarvená.
Abych řekl pravdu, ani jsem se nesnažil o výsek přírody. Spíš o rozdělení na dvě části, aby se přestaly honit parmičky a hlavně o rozhození kytek, aby to vypadalo víc zarostlé a ryby se měli kde skrývat. To se snad povedlo.
Techniku snad brzy zakryjou kytky a pozadí si musim rozmyslet, jak ho udělám a podle toho i nějak vymyslet celek a možná i pořízení většího akvárka :)


Sobota 9.1.2010
Mirek62

Dobrá. Jsem samozřejmě zvědav na předělávku.
Každý máme vlastní vkus. Akva by mělo znázorňovat nějaký výsek přírody a tak by mělo být i prezentováno.


Sobota 9.1.2010
Folpy

Zatím nehodnotím, uvidíme jak bude akva vypadat, až ho předěláš. Proč zakrýt techniku - jednoduché, aby byly vidět jen rostliny, ryby a dekorace. Filtr by ti měl určitě stačit, mám menší typ v malém akva a je celkem dobrý. Dá se regulovat průtok a i bublání, které mám stažené na minimum. Dodělej i to pozadí, vzhled akva se ti rapidně zlepší a není to nákladné. Držím palce a doufej, že bude dcerku co nejdéle bavit ...


Pátek 8.1.2010
Shaken

Jak jsem již psal, soška je tam kvůli dcerce, chce ji tam mít. Dnes jsem konečně vypátral u rodičů kameny, tak to budu předělávat a snad se mi ta soška podaří zmizet :) Jinak s vámi ohledně sošky souhlasím, nehledě na to že tu Vaší první větu mi, doslova stejně, dnes přednesl můj otec :)
Co se týče filtru, to se uvidí, přijde mi malý, ale vody žene bubliny dělá. Zatím vše perfektně funguje, i nemoci se zatím vyhýbají, tak proč to řešit. S vodou problém nemám, je čirá, nesmrdí a bez řas. Dám tomu měsíc a uvidím, jestli technika stačí či ne a přípaně budu řešit. Jsem však přesvědčen že to zvládne.

Jinak ty komentáře k množství ryb mě zarážejí. Viz odkaz v přechozím příspěvku, menší akvárium, více ryb a v komentářích ani zmínka o množství ryb. Proč zrovna tady jich je moc.
A ten kámen NENÍ vápenec. A v akváriu již ležel, oněch zmíněných deset let :)


Pátek 8.1.2010
Mirek62

Taktéž se pokusím reagovat:
- myslím si, že už u malých dětí bychom měli pěstovat pohled na estetiku. Socha diskobola je určitě skvostem, ale v přírodě ( rozuměj jako výtvor přírody ) ji určitě nenajdeme. A tudíž určitě nebude jako výtvor přírody ležet na dně Amazonky,
- co se týče toho kamenu, vápenec jako takový zvyšuje tvrdost vody, což tetrám není po vůli,
- myslím si, že 25 ryb na nějakých 50 l je poměrně slušná rybí polévka. V setech jsou poměrně dobré ( výkonné ) filtry, ale poměr filtrační hmoty je: 1) mechanická = jakžtakž, 2) biologická = o něco lepší než 0. Na množství ryb ( a skladbu - závojnatky ), které v akva máte, je filtr nedostačující, nezaběhlý,
- s tím souvisí i množství rostlinek, více kusů a rychlerostoucích, daleko rychleji využijí z vody pro sebe potřebné látky, které by jinak vodu znehodnocovaly,
- taktéž jsem proti jakýmkoliv chemickým přípravkům na úpravu vody, jsou to vylité finanční prostředky. V přírodě se se vším vyrovná sama Příroda. Je fakt, že akva je velice malinký ekosystém, a s tím tedy souvisí i množství ryb, rostlin a zaběhlá a dostačující filtrace. Co se týče chemie pro léčbu ryb, jsem toho názoru, že cena léčebného prostředku není adekvátní vynaloženému výsledku / pokud nechovám výstavní perly anebo mě ryba neživí /,
- proč zakrývat techniku? Stačí se jen podívat do akva a vaše oči budou přitaženy nějakou ozrutou, která právě odvrátí vaše zraky od nějaké pěkné ryby nebo rostliny.
Toť by bylo z mé strany asi všechno.
P.S.: Jinak se vám musím poklonit. Vám za 10 let neodešla do rybího nebe žádná ryba předčasně, mně za cca 40 let jich odešlo poměrně dost a musím podotknout, že někdy i mou vinou.


Pátek 8.1.2010
ferohora

Ked som to pisal, ten prispevok tam este nebol.

No nic, skoda nieco pisat - bo by to bolo pod moju uroven.


Pátek 8.1.2010
Shaken

Myslim, že na tohle už jem reagoval, možná by to chtělo víc číst a používat hlavu.

K otázce: Mělo tam být téměř o dest ryb víc, přesně je to 33.
http://www.akvarista.cz/...


Pátek 8.1.2010
ferohora

Tak zatial takto a uvidime ako dalej.


Pátek 8.1.2010
ferohora

>> Jinak pro rýpaly, není to moje první akvárko a ještě nikdy mi neumřela ani jedna ryba.

No kamarat tak tymto si to zabil - tym si sa prezradil. Kolko si mal tie akvaria, kazde tyzden? ;o))) Alebo si mal nejake dlhoveke ryby? Je pravda, ze ja mam jednoho prisavnika cca. 10 rokov (uz v tretom akva), ale neonka je tak na 2-3 roky, viac nie.

A este by ma teda zaujimalo, kto z komentujucich ma v 45l akvarku 35 ryb???


Pátek 8.1.2010
Shaken

Když umře ryba stářím, je to snad něco jinýho než když ji zabiju chcíplou vodou.


Čtvrtek 7.1.2010
greenfish

Jinak pro rýpaly, není to moje první akvárko a ještě nikdy mi neumřela ani jedna ryba.

Klobouk dolů, jak je to možné? Co jste měl za ryby? Ty co tam zrovna máte jsou krátkověké, takže se určitě dočkáte, stejně jako my ostatní.


Čtvrtek 7.1.2010
Shaken

Tak zkusim nějak bodově reagovat.
Discobolos je tam na přání mé dcery a je to její akvárko. Jinak je to hnus a jak to jen půjde, vylovim ho i s rukou a pošlu do světa.
Kámen není vápenec a problémy nedělá. Byl v akváriu již asi 10 let a ryby ho milovaly stejně jako dneska.
Ryb je tam akorát, a bude tam ještě rak :) A co se týče toho množství, je hezké, že někdo kdo má ve 45l akvárku o 10 ryb víc, hodnotí tohle jako hodně. To mi hlava nebere.
Voda je uvnitř luxusní. Nes.ru tam žádný hnojiva a jiný sr.cky a proto to funguje a fungovat bude.
Kytek bude víc, až se rozrostou. Jinak jsem momentálně bez práce, tak za ně ani nehodlám utrácet. A to se týká i pozadí.
Prosím ještě o vysvětlení, proč zakrývat techniku? Filtr si ožíraj a tím pádem udržujou ryby a to samý topítko.
Jinak pro rýpaly, není to moje první akvárko a ještě nikdy mi neumřela ani jedna ryba.

Díky všem za zastavení.


Čtvrtek 7.1.2010
miklik

No jo teda ta socha to je příšerný.Až se to akvárko zaběhne tak bude určitě pěkné ale sochu doporučuju okamžitě ven.


Čtvrtek 7.1.2010
Mejdlo77

Výtky sou asi oprávněný, ale za tu vkusnou sochu palec nahoru. Nejsme barbaři. Umění je důležitá složka přírody!!!

Protože... Jenom musim doplnit. Jak už sem kdysi psal v deníku, může to imitovat naprosto přírodně historickou událost, kdy v jezeru ztroskotá zaoceánská čínská džunka převážející porcelán. Šup a ryba kouká na Davida bez ruky !!!!!!!


Čtvrtek 7.1.2010
tomas.enderson

No co se týká koule tak to nesouhlasím ale jinak musím zatím dát ostatním za pravdu že je to trochu moc uspěchané. Od vánoc když přivřu obě oči je to 14 dní a tobě už plavou v akva kvanta ryb. Vždyť akvárko nemělo čas ani pořádně zaběhnout filtr. To kamení je dolomitovej vápenec nebo travertin obojí je o dost velkým problému s vodou nevíš-li co to dokáže udělat a jak to využívat tak radši pryč. Určitě začátečníků nedoporučím ani kousek vápencových kamenů do akvárka.

Tomas Enderson


Čtvrtek 7.1.2010
greenfish

Viz Mirek62. Moc ryb, nevhodné kameny a ta soška - šoking - hnus. Ale proti gustu... Tomu beťákovi by bylo líp v té kouli.


Čtvrtek 7.1.2010
Mirek62

Zatím nebudu hodnotit. Akva je ještě "čerstvé".
V každém případě schází pozadí, více rostlinek, ubrat počet ryb, zakrýt techniku. Mám podezření, jestli ty šutry uprostřed nejsou s příměsí vápence? Nejsem až takový odborník na šutrologii.
A ježkovy voči, co ten diskobolos??? Nic ve zlém, už jsem viděl hodně, ale toto...


Čtvrtek 7.1.2010
ferohora

Zatial nehodnotim, chcelo by to aspon jednu fotku celku.
Kazdopadne 25 rybiciek na 54l je riadny zahul.


 


AKVARISTA.cz - vše o akvaristice, vše pro akvaristy. ISSN 1801-0504

Copyright © 1999 - 2024 Pavel Mžourek, příp. jiní uvedení autoři.

Převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování obsahu je bez písemného souhlasu autorů zakázáno.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.