A zase ty Cookies

Používáme na této webové stránce svoje i partnerská soubory cookies. Bez těchto malých textových informací naše stránky nemohou správně fungovat. Klíknutím na OK nám dáte svůj souhlas k jejich ukládání. Odmítnout některá je můžete v nastavení.

OK
Cookies nastavení

Informace ukládaná do cookies vás zpravidla neidentifikují jako jednotlivce, ale celkově mohou pomoci přizpůsobovat prostředí blíže vašim potřebám.

Respektujeme vaše právo na soukromí, a proto se můžete rozhodnout, že některé soubory cookie nebudete akceptovat.

Nezapomínejte ale na to, že zablokováním některých souborů cookie můžete negativně ovlivnit, jak stránka funguje!

Povolit vše

Nejste přihlášen(a). Chcete-li využívat všechny možnosti, přihlaste se.

Dahak

Přejít na přehled nádrží návštěvníků
Nádrže:

  Terčovci » Komentáře a hodnocení

Vložení komentáře a hodnocení
Vkládat komentáře a hodnotit mohou pouze registrovaní uživatelé stránek.
Čtvrtek 8.11.2007
Dahak

Zelen pridana na koreny bude chvilku trvat nez se rozroste.


Čtvrtek 8.11.2007
zeze

ani me tam to svetle dno nejak nesedi,ale ty ryby sou nadherne.primlouval bych se za trochu zelene


Čtvrtek 8.11.2007
Mirek62

Zatím nebudu hodnotit. Akva je v rozběhu, počkám, až to bude dokončeno ( schází mi tu alespoň ta trocha zeleně ).


Středa 7.11.2007
007


Středa 7.11.2007
thomaZ

"Dal jsem na vasi radu a zejtra si jdu pro Atmana 3338."

To není zrovna dobrá volba. Objednejte si tu raději TetraTec1200 - je 100% kvalitnější, má o 2,5l větší obsah a navíc za super cenu ( http://www.akvarista.cz/... ) a navíc nikam nemusíte chodit. (:


Úterý 6.11.2007
zet65

nějak mi to akva nesedí.hlavně to světlé dno.


Úterý 6.11.2007
Dahak

Diky za rady urcite je vyuziju.Co se tyce tech rostlin zkuste mi poradit co tam dat.O tech hladinovejch jsem premejslel a taky mozna neco co roste na korenech by nebylo spatny.Ty dva pigeoni jsou opravdu spatny uz od zacatku navic jsou oba na jedno oko slepy bohuzel ja nevim co s nima,splachnout je nedokazu a v akvaristice mi je urcite nevezmou.


Úterý 6.11.2007
Janko

No, ja osobne by som biely alebo svetký podklad nezatracoval, pracujem na tejto báze už skoro rok s terčovcami, pravda je že moja nádrž je takmer plná rastlín a prosperujúcich.
Čo sa týka NO3 som presvedčený, že s tým budete bojovať dovtedy, pokiaľ aspoň časť rýchlorastúcich ( či iných) rastlín nepridáte, ono bez buriny je to ťažké sa vyrovnať s riasami.
K rybám - je ich tam veľa to ano a ani tento faktor neprospieva zniku ahromadeniu NO3.
Ak prebehne selekcia bude to oveľa lepšie, všimol som si na jednej fotografii 2 kusy pigeonov s poriadne preliačeným čelom nad tlamou!
Koreň je super, skúste pouvažovať o plávajúcich rastlinách po hladine , rýchlo odbúravajú NO3 a zároveň tienia rybám, čo terčovce majú rady.
veľa zdaru a nech to pláva...


Úterý 6.11.2007
Romy

Nevím,jestli světlý písek,ale ta vrstva tlejícího listí a větví,je dost silná,zatopené kořeny stromů také dávají stín,Amazonka je samozřejmě dost dlouhá,ale voda černá,bílá a čirá má dno poměrně podobné,pokud nejde o malé říčky,nebo potoky.Takže silná vrstva tlejícího substrátu(při deštích tomu jinak není),kořeny stromů,sahající do vody...Nemyslím,že by dno bylo A'la Malawi.Nehledě na to,že odkalit tento jemný písek není sranda.A o vybarvení ryb na světlém podkladě by se dalo polemizovat.Jak říkám,sám jsem od tohoto substrátu upustil,i když mne to stálo dvojí výměnu dna.Samozřejmě-proti dišputátu...O dalším jen souhlas.Myslím si jen,že rostlinám se Dahak nevyhne,alespoň částečně,stejně jako Khan.Na obarvení a okyselení bych doporučil Aquahum,nebo Torumin,je to vyzkoušené,nebo filtrovat přes kvalitní rašelinu.


Úterý 6.11.2007
thomaZ

Mně se to líbí. Z dokumentů o Amazonce je patrné, že pod vrstvou listí a větví je světlý písek. Nános ale není všude. A např. v nádrži p. Vaňka ( http://www.akvarista.cz/... ) byl substrát vyměněn za světlý právě z důvodu lepšího vybarvení ryb.
Pokud tam nebudou kytky, použil bych určitě výkonný externí filtr, ubral bych na osvětlení a vodu bych obarvil rašelinou...
Ryb je zbytečně moc.


Pondělí 5.11.2007
greenfish

Ryby máte vskutku krásné, ale je jich tam moc. Nechal bych jich max 6. A těm nešťastným pandám tam bude hodně teplo a podstatně jim zkrátíte život. Ale jak píše Romy, přes všechny problémy to budoucnost má.


Pondělí 5.11.2007
Romy

Pokud se snažíte vybudovat amazonský biotop,podívejte se na nádrž Amazon od Khana.Dle mého,absolutně nevhodný substrát(ale na to přijdete sám,také jsem si tím prošel),světlé dno-malá vybarvenost ryb.To,že nechcete rostliny,Vám zaručeně zvýší hodnoty NO3,a pokud nemáte nádrž průtočnou,nebo nebudete měnit vodu co 4-5 dní,tak se těchto hodnot nezbavíte.I když jsou terči většinou mladí,máte těžce přerybníno,ale předpokládám,že dojde k selekci,a zůstanou Vám tak 3 páry.Možná bych po selekci přidal nějaké tetry.Pozadí je pěkné,až to vychytáte,tak si myslím,že to bude výborná nádrž.Asi bych vyměnil vnitřní filtr za vnější,ať už z optického,tak i z praktického hlediska.Pokud chcete přísně biotopní nádrž,tak vězte,že je to ponurá,tmavá a docela i kalná nádrž.Proto většina terčovcářů dělá spíše nádrž společenskou.Přeji Vám hodně štěstí a určitě se vrátím,tahle nádrž má budoucnost,rozměry na to máte.


Pondělí 5.11.2007
ludanek

Je to zatim moc čerstvý.Nemáš nějaký fotky toho pozadí?Vypadá dost dobře.


Pondělí 5.11.2007
Dahak

Zelen pravdepodobne nebude vubec.Tercaci ve sve domovine zadny rostliny nemaj a ja se lehce snazim jim ty podminky priblizit.


Pondělí 5.11.2007
RAP

Čistě můj názor: Zdá se mi to příliš čerstvé na vypuštění ryb. Nějaká zeleň by se hodila.


 


AKVARISTA.cz - vše o akvaristice, vše pro akvaristy. ISSN 1801-0504

Copyright © 1999 - 2024 Pavel Mžourek, příp. jiní uvedení autoři.

Převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování obsahu je bez písemného souhlasu autorů zakázáno.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.