A zase ty Cookies

Používáme na této webové stránce svoje i partnerská soubory cookies. Bez těchto malých textových informací naše stránky nemohou správně fungovat. Klíknutím na OK nám dáte svůj souhlas k jejich ukládání. Odmítnout některá je můžete v nastavení.

OK
Cookies nastavení

Informace ukládaná do cookies vás zpravidla neidentifikují jako jednotlivce, ale celkově mohou pomoci přizpůsobovat prostředí blíže vašim potřebám.

Respektujeme vaše právo na soukromí, a proto se můžete rozhodnout, že některé soubory cookie nebudete akceptovat.

Nezapomínejte ale na to, že zablokováním některých souborů cookie můžete negativně ovlivnit, jak stránka funguje!

Povolit vše

Nejste přihlášen(a). Chcete-li využívat všechny možnosti, přihlaste se.

Elzinka

Přejít na přehled nádrží návštěvníků

  moje akvarium » Komentáře a hodnocení

Vložení komentáře a hodnocení
Vkládat komentáře a hodnotit mohou pouze registrovaní uživatelé stránek.
Středa 28.2.2007
OndraS

S tím hradem a těma umělejma kytkama si udělala moc dobře! Držím palce při dalším rozvoji aqárka!


Středa 28.2.2007
skalka

I přesto, že máš 41litrů, jsi to nepřerybnila. Ale voda je oproti tomu mýmu AQ barvy Coly. Ale zase nejsem uživatel, který rybám dá dvě kytky, a ještě skleněný dno. Myslim, že to je až moc výkonym filtrem.


Úterý 27.2.2007
Smejky

Je to hrozne umely...


Úterý 27.2.2007
ondrabartbadyn

Ja bych dal tu červenu rostlinku pred filtr aby nesel videt a určitě je to prerybnene.Ja nevim ale tyhle barevne sterky se mi nelibi.


Pondělí 26.2.2007
ludanek

Každej jsme nějak začínaly,když si vzpomenu na sebe.....
Taky si myslim,že llukynek by mohl bejt trošku "opatrnější" s těma komentářema hlavně u začátečníků,ty jeho rady s vykřičníkama jim asi moc nepřidaj.Já myslim,že když si tady Elzinka prohlídne pár nádrží,tak určitě přijde na to,jak si udělat svoje akvárko trošku hezčí.Tak držim palce a hodnocení nechám na později.


Pondělí 26.2.2007
Josee

Moc často ostatní nádrže nekomentuji, ale zde se nemůžu nezapojit.
llukynek na leccos správně upozornil, ale způsob jeho vyjadřování zdá se mi poněkud nešťastný.
Tvoje nádrž je (podle mého vkusu) poněkud "barevně přesycená" a nepůsobí na mě uklidňujícím dojmem, který od akvária očekávám.
Ryb je tam opravdu hodně, ale z vlastní zkušenosti vím, jak je snadné podlehnout pokušení a stále přidávat..
a na konec k tvému hradu - zde s llukynkem zásadně nesouhlasím!!! Důležité je mít z akvária radost a dokud ti ji hrad v něm bude přinášet, tak si ho tam rozhodně nech!
Tak to je můj názor na tvé akvárium a na ostatní komentáře. Ať dobře plavou;o)
A nakonec – 3 ryby ti dávám jako začátečníkovi za snahu, protože všichni jsme přeci nějak museli začít! Věřím, že tě negativní názory neodradí a že se budeš zlepšovat.


Pondělí 26.2.2007
llukynek

TO Plecos: Aha, takže nic. No, co bych taky měl čekat, že? Klidně se o tom se mnou dál nebavte, nijak mne to trápit nebude. A jako hulvát si skutečně nepřipadám, to mi věřte.

Pokud máte pocit, že keramický hrad je to pravé, co by mělo v akváriu být, tak si jej tam dejte. Nicméně já věřím tomu, ba jsem dokonce přesvědčen, že většina akvaristů to vidí jinak.

Vykřičník na konci věty nemusí znamenat rozkaz (a ani neznamenal), ale používá se rovněž pro zdůraznění sdělovaného obsahu. To zase pro Vaši informaci.

Znovu opakuji, že nikomu nic nenutím. Snažím napsat to, co by podle mého názoru zlepšilo akvárium. Jestli někdo vyslyší mých rad nebo ne, je jen a jen na něm. Sám nádrže nekomentujete, jak píšete, proto laskavě neraďte jiným, jak to mají dělat!


Pondělí 26.2.2007
thomaZ

Podle mě dobrý, jen bych ty ryby vyměnil za ňáký gumový, pískací, aby se hodily(:
Ne, to je těžký. To je jako bych napsal: "Co dělá na tý zdi nad akváriem ten hnusnej blikací hrající obraz vodopádu s plameňákama od pana Wonga? Okamžitě ho sundejte, běžte s nim k popelnicím, hoďte ho tam a zajděte pro něco vkusnějšího!"
Myslim, že ELZINKA, než založila, co založila, určitě omrkla zdejší stránky, načerpala inspiraci, ujasnila si co chce a vzniklo z toho to, s čím je spokojená.
Já mám zcela jinej vkus, tak to raději ani rybkovat nebudu. Byl by jich stěží páreček.


Pondělí 26.2.2007
Plecos

Sice to sem nepatří, ale budiž.
Větu, která mi vadí, jsem napsal, ale vlastně tam více pasuje: "2) Kolik myslíte, že je v přírodě hradů zaplavených vodou? Ten hrad pryč! "
Stále si stojím za tím, že každý má svůj vkus a je to jeho věc, co si do nádrže dá. Není to zásadní chyba (tou je třeba to přerybnění, na které jste upozornil správně) Věta v uvozovkách je normální příkaz (čili vnucování) - viz základní škola - přikazovací věta končí vykřičníkem.
Dále se s vámi o tom nehodlám bavit, protože toto: "Kecy o jakémkoli vnucování neberu..." může napsat do diskuse jen normální hulvát howg.

P.S. hodnotit nehodlám, protože zde ani nemám svoje nádrže (jsou chovného charakteru), takže minimálně proto zde nechci hodnotit cizí. Mám jen pár úletů u kamarádů.


Pondělí 26.2.2007
llukynek

TO Plecos: Co třeba zhodnotit akvárium, co?

Nesouhlasíte s něčím, co jsem napsal? Pokud ano, napište s čím a z jakého důvodu! Kecy o jakémkoli vnucování neberu, protože nikomu nic nenutím. Jak zaznělo i v diskusi, o níž hovoříte, je na samotném akvaristovi, jestli se bude radami řídit či nikoli!


Pondělí 26.2.2007
Plecos

"Kameny jsou na můj vkus moc barevné. Vyjděte si k nějaké řece a tam si naberte kameny jedné barvy. Nemusí jich být tolik, stačí pár větších. "
Hlavně, že jsme tady nedávno vedli diskusi o vnucování vlastního vkusu. Víc nemám co dodat...


Pondělí 26.2.2007
007

Jo,jo,llukynek vám to všechno napsal


Pondělí 26.2.2007
llukynek

Ach jo...

1) Akvárium je přerybněné.

2) Kolik myslíte, že je v přírodě hradů zaplavených vodou? Ten hrad pryč!

3) Kameny jsou na můj vkus moc barevné. Vyjděte si k nějaké řece a tam si naberte kameny jedné barvy. Nemusí jich být tolik, stačí pár větších.

4) A když už budete u té řeky, natěžte si tam i nový substrát dna, ta černobílá drť je vážně hrozná.


 


AKVARISTA.cz - vše o akvaristice, vše pro akvaristy. ISSN 1801-0504

Copyright © 1999 - 2024 Pavel Mžourek, příp. jiní uvedení autoři.

Převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování obsahu je bez písemného souhlasu autorů zakázáno.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.