Začněte vyhledávat v produktech.
Zadejte například: Seachem Stability
 
Kategorie
AKVARISTIKA Akvária, komplety, stolky Aquascaping - nástroje a potřeby Dekorace, kameny, pozadí Demineralizovaná voda Hnojiva pro akv. rostliny Krmiva, doplňky stravy Léčení, desinfekce, prevence Náhradní díly Písky, substráty Přípravky, chemie, úprava vody Příslušenství, doplňky, čištění a pomůcky Technika Testy hodnot vody Trička, textil a dárky Wabi Kusa AKVARIJNÍ ROSTLINY TERARISTIKA Zahradní jezírka ROSTLINY (neakvarijní)
AKVARISTIKA Akvária, komplety, stolky Aquascaping - nástroje a potřeby Dekorace, kameny, pozadí Demineralizovaná voda Hnojiva pro akv. rostliny Krmiva, doplňky stravy Léčení, desinfekce, prevence Náhradní díly Písky, substráty Přípravky, chemie, úprava vody Příslušenství, doplňky, čištění a pomůcky Technika Testy hodnot vody Trička, textil a dárky Wabi Kusa AKVARIJNÍ ROSTLINY TERARISTIKA Zahradní jezírka ROSTLINY (neakvarijní)

Problémy se zásilkou

Viditelné poškození při převzetí

  • Vidíte-li jasné poškození zásilky, které značí nesporné poškození (například něco ze zásilky teče, akvárium se sype jak hromádka skla) ... zásilku NEPŘEBÍREJTE a odmítněte. Možností je i kontrola zásilky přímo před dopravcem a sepsání reklamačního protokolu, kde bude jednoznačně specifikováno co, jak a u jakého produktu byl opoškozeno i v jakém rozsahu. Následně nás kontaktujte emailem na obchod@akvarista.cz
  • Pokud jste viditělně poškozenou zásilku převzali, do emailu uveďte:
    1. číslo objednávky
    2. jaké zboží bylo poškozeno a v jakém rozsahu
    3. fotografie poškozeného zboží
    4. fotografie celého balíku zvenku
    5. zápis o škodě vystavený dopravcem

Zjištěno poškození po převzetí

  • Zjistíte-li poškození až po vybalení, kontaktujte nás na obchod@akvarista.cz . Nikdy neotálejte s kontrolou zboží ani v případě dárku, který potřebujete až za delší dobu, čím dříve zboží zkontrolujete, tím lépe a i vy budete mít jasno, že máte zboží bez vady.
Do emailu uveďte:
  1. číslo objednávky
  2. jaké zboží bylo poškozeno a v jakém rozsahu
  3. fotografie poškozeného zboží
  4. fotografie celého balíku zvenku

Chybně dodané zboží - v zásilce máte něco jiného

  • Obsah zásilek kontrolujeme násobně při expedici a načítáme scannerem, ale pokud by náhodou k záměně produktů došlo, kontaktujte nás emailem na obchod@akvarista.cz
Do emailu uveďte:
  1. číslo objednávky
  2. jaké zboží bylo zaměněno za které (například: místo krmiva ___ mi došlo krmivo ___)
  3. fotografie chybně dodaného zboží

Chybějící zboží (zboží se v zásilce vůbec nenachází)

  • Pokud v zásilce něco chybí, zkontrolujte - zda nedošlo k záměně (tzn. něco by naopak přebývalo), kontaktujte nás emailem na obchod@akvarista.cz
Do emailu uveďte:
  1. číslo objednávky
  2. jaké zboží chybí nebo bylo zaměněno za které (například: místo krmiva ___ mi došlo krmivo ___)
  3. fotografie obsahu zásilky

Nekompletní zboží (zboží se v zboží je, ale v krabičce něco chybí)

  • Pokud u zbožíe něco chybí, zkontrolujte - zda nedošlo k vypadnutí při vybalování (není to neobvyklé) a pak nás kontaktujte nás emailem na obchod@akvarista.cz
Do emailu uveďte:
  1. číslo objednávky
  2. jaké zboží/část chybí
  3. fotografie obsahu zásilky, který díl chybí (například "zde měl být být ___ ___ a ten chybí")
Neváhejte nás kdykoliv kontaktovat s jakýmkoliv problémem! NETELEFONUJTE - po telefonu bez vaší obrazové dokumentace nedokážeme reklamaci vyřídit! Vždy nám pošlete informace emailem. I kdyby se mělo jednat třeba o teploměr za "dvacku", vždy vyřešíme problém. Neradi pak čteme recenze "přišel mi rozbitý teploměr - nespolehlivý eshop" a přitom zákazník nás vůbec nekontaktoval a problém neoznámil a nemohlo tak dojít k vyřešení problému

Ověřeno milovníky akvaristiky

"rychlost vyrizeni objednavky, dobra komunikace"

Ověřený zákazník

100%

"Pomerne svizne zpracovani obednavek a vzdy spokojenost."

Ověřený zákazník

100%

"Vše v pořádku rychle dodani"

Ověřený zákazník

100%

"rychlé dodání, opakovaný nákup, doporučuji"

Ověřený zákazník

100%

Ověřeno milovníky akvaristiky